نماینده مقام معظم رهبری در جنوب شرق تهران گفت: شهدای 15 خرداد سر سلسله و موتور متحرک انقلاب اسلامی بودند و ما برای همیشه باید یاد و خاطره 15 خرداد 42 را زنده و پاینده نگه داریم.

شهدای 15 خرداد سر سلسله شهدای انقلاب اسلامی هستند / حوادث یمن، سوریه و عراق مایه شرمساری امت اسلامی استآیت‌‏الله "وحید گلپایگانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با گرامیداشت 15 خرداد گفت: شهدا به فرموده قرآن کریم زنده‏‌اند و از خوان نعمت پروردگارشان بهره‏‌مند می‏‌شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در جنوب شرق تهران افزود: شهدای 15 خرداد سر سلسله و موتور متحرک انقلاب شکوهمند اسلامی بودند لذا باید بیش از پیش مقام آنان را ارج نهاد.

وی با اشاره به فرموده امام راحل (ره) که 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند، بیان کرد: درخت تنومند این انقلاب را خون بسیاری از پاک‏ترین فرزندان این مملکت آبیاری کرده و این درخت به فضل خداوند هر روز پربارتر می‏شود.

آیت‏‌الله گلپایگانی افزود: انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) است و دشمنان و کینه‏‌توزان خیال باطل خود برای شکست انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را قطعاً به گور خواهند برد.

وی در ادامه به حوادث منطقه به ویژه در یمن، سوریه و عراق نیز اشاره کرد و گفت: این حوادث را شدیداً محکوم و نسبت به اقدامات ظالمانه و ددمنشانه رژیم سعودی علیه مردم یمن به طور ویژه اعلام انزجار می‏کنیم و امیدواریم سعودی‏‌ها هر چه سریع‏تر به این اقدام شوم خاتمه دهند و بیش از این خود را شرمسار تاریخ و اسلام نکنند زیرا این حوادث مایه شرمساری امت اسلام است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهدا ، 15 خرداد ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار