این طور که به نظر می رسد شانس مربیان ایرانی برای هدایت تیم فوتبال استقلال تهران بیشتر است.

فرمان هدایت استقلال در دستان مربیان ایرانی  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  این روزها اسامی مختلفی از جمله مربیان داخلی و خارجی برای سرمربیگری فصل آینده آبی پوشان پایتخت مطرح می شود و از طرفی دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در حال بررسی مربیان مد نظر خود هستند و همان طور که می دانیم منصور پور حیدری هم مسئول مذاکره با مربیان مطرح شده برای فصل آینده می باشد .

در حال حاضر اکثر مربیان ایرانی برنامه های خود را به باشگاه استقلال ارائه داده اند و از همین رو مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا برنامه های ارائه شده را بررسی کنند تا بتوانند به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کنند.

از بین گزینه های خارجی اسامی مختلفی از جمله گونش ، دونادونی، سی موندی ، کرانچار ،تاپ مولر و غیره و از مربیان داخلی زرینچه، مظلومی ، مرفاوی ، منصوریان و غیره مطرح می شود اما شواهد نشان می دهد که در حال حاضر با وجود مشکلات عدیده ای که باشگاه استقلال دارد گزینه خارجی زیاد نمی تواند برای این تیم مفید باشد بنابراين گزینه داخلی می تواند شرایط این تیم را از هر لحاظ درک کند چرا که مربیان ایرانی آشنایی بیشتری با تیم استقلال دارند .

از طرفی دیگر گفته می شود یکی از مسئولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه های گونش مربی ترکیه ای مذاکره ای برای فصل آینده داشته اند  و دستمزد این مربی از یک تا دو میلیون دلار برآورد شده اما بهتر است که این مربی با قیمت مناسبتری برای فصل آینده انتخاب شود تا بتواند از هر لحاظ تیم را تقویت نماید .

اما از بین گزینه های ایرانی این طور که به نظر می رسد منصوریان می تواند بهترین گزینه برای هدایت آبی پوشان پایتخت باشد و تیم را تقویت کند اما شنیده می شود که منصوریان قصد دارد فصل آینده همچنان هدایت نفتی ها را بر عهده داشته باشد ولی مسئولان باشگاه استقلال هم درصدد مذاکره با این مربی هستند تا وی را برای فصل بعد در اختیار بگیرند.

 باید منتظر بمانیم تا ببینیم این مربی چه تیمی را انتخاب می کند .همچنین استفاده از مربیان خارجی برای تمرین این تیم شرایط را از هر لحاظ برای آبی پوشان پایتخت فراهم و محیا می نماید.

در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت باشگاه استقلال چه زمانی توسط وزارت ورزش و جوانان مشخص می شود تا مسئولان باشگاه استقلال نیز بتوانند سرمربی فصل بعد خود را انتخاب و مطرح نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kami
۲۲:۰۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
نابودی استقلال مبارک وزارت ورزش
بابا انحلال کنید این دو باشگاه رو تکلیف ماهم روشن بشه
آخرین اخبار