سرمربی تیم بسکتبال مهرام پاسخ محمود مشحون رئیس فدراسیون و مهران شاهین طبع سرمربی مهرام را بعد از قهرمانی در لیگ حرفه ای داد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از قهرمانی در لیگ حرفه ای بسکتبال به دنبال بازی در مسابقات غرب آسیا است و به خبرنگار بسکتبال باشگاه خبرنگاران می گوید: امروز جلسه ای در این مورد برگزار می شود. نظر شخصی من این است که در مسابقات غرب آسیا بازی کنیم چون زحمت کشیده ایم و بعد از این زحمات بهتر است به مسابقات آسیایی برویم اما مهم نظر باشگاه و گنجی است که بهترین تصمیم را در این مورد بگیرند.

کار مشحون شروع شود، بعد قضاوت کند

محمود مشحون رئیس فدراسیون در مصاحبه ای تاکید کرده بود که هاشمی همیشه به همه چیز اعتراض دارد و راهکار ارائه نمی دهد، هاشمی پاسخ می دهد: باید تعریف درستی از همه چیز و همه کس داشته باشیم. مشحون از امروز قرار است کار خود را شروع کند. کاش اول کار آغاز شود و بعد در مورد همه چیز و همه کس قضاوت کند. من اگر در مورد لیگ ملی و حرفه ای اعتراض کرده ام، راهکار هم ارائه دادم. اینکه مسابقات ملی در فصل تابستان باید انجام شود.

هاشمی ادامه می دهد: اگر مشحون وارد فضای مجازی نمی شود یا روزنامه می خواند، تقصیر من نیست. ضمن اینکه مشحون اسامی جوانانی را در لیگ امسال آورد. کاش در این میان اسم 2 یا 3 بازیکن را هم از تیم مهرام می آورد که بعد از چند سال سرمایه گذاری قهرمان لیگ ملی و حرفه ای شدند. متاسفانه اسمی از این بازیکنان نیاورد.

پشت تیم ملی بعد از لیگ ملی لرزید

دعوای میان هاشمی و شاهین طبع بعد از مسابقه فینال لیگ حرفه ای بالا گرفته است. دو نفر در مصاحبه های خود ابتدا به صورت غیر مستقیم و بعد مستقیم جواب همدیگر را می دهند. سرمربی دانشگاه آزاد روز گذشته مصاحبه ای با این عنوان انجام داد که پشت تیم ملی با بازی مهرام لرزید. هاشمی در پاسخ می گوید: پشت تیم ملی زمانی لرزید که یک مشت جوان مستعد آمدند و قهرمان لیگ ملی شدند. در آن زمان ترکیب تیم هم کاملا ایرانی بود و بازیکنان خارجی هم وجود نداشتند. پشت تیم ملی آن زمان لرزید که فقط با بازیکنان ایرانی قهرمان شدیم. در آسیا هم همین بازیکنان هستند. امیدوارم در مجموع به شعور مردم توهین نشود.

هاشمی بعد از قهرمانی در سالن دانشگاه آزاد به همراه گنجی مدیرعامل مهرام به سراغ محمود مشحون رفت و دقایقی با او وارد صحبت شد. چیزی که باعث شائبه هایی در مورد تلاش وی برای آشتی با مشحون بعد از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون برداشت شد. وی بخشی از صحبت های خود را به صورت امانت برای ما بازگو کرد اما در قالب مصاحبه تاکید کرد: از گنجی که شاهد بود، باید پرسید. من نظری را که باید به مشحون می گفتم را به او گفتم. وی و گنجی در جریان هستند و احتیاجی نیست که مسئله باز شود. من همان چیزی را که اعتقاد داشتم به مشحون گفتم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار