نائب رییس فدراسیون تنیس دراموربانوان از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس زنان ایران مرداد امسال به میزبانی اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، منوچهری گفت: یک مرحله از مسابقات تنیس جایزه بزرگ زنان ایران ماه جاری در مجموعه ورزشی امیرآمل برگزار و غزاله ترکمن از تهران با برتری برابر هنگامه عزیزی از آمل قهرمان شد.

وی از مذاکره این فدراسیون برای حضور و جذب یک سرمربی مطرح برای تیم های ملی رده های سنی زنان خبر داد و افزود: کمیته فنی فدراسیون تنیس دراین خصوص نام چند مربی مطرح خارجی را در دست بررسی دارد وبزودی سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

نائب رییس فدراسیون تنیس در امور بانوان هدف از حضور مربی مطرح خارجی کمک به پیشرفت تنیس در بخش بانوان و استعدادیابی در این رشته ورزشی بیان و تصریح کرد: فدراسیون تنیس در مدیریت جدید توجه وحمایت ویژه ای از توسعه فعالیت های بخش بانوان دارد و پیش بینی می شود امسال فعالیت های زیادی را در تنیس بانوان در ایران شاهد باشیم.

بگفته منوچهری هم اکنون طرح استعدادیابی از علاقمندان به این رشته ورزشی که دارای فیزیک بدنی مناسب واستعدادخوبی درتنیس هستند در برخی استانهای کشور فراخوان دادیم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: برگزاری ، تنیس ، بانوان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.