دبیر جدید سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام کرد: دبیر سابق به دلیل مشغله های کاری زیادی که در تیم ملی داشت از این سمت کنار رفت.

دبیر سابق به دلیل مشغله کاری کنار رفت/ میزبان مسابقات بین المللی جوانان هستیممحسن خداپرست در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با انتخاب غمناک رئیس سازمان لیگ و تایید شایسته، رئیس فدراسیون به عنوان دبیر جدید سازمان لیگ منصوب شدم و فعالیت خود را در این بخش آغاز کردم.
 
وی در پاسخ به این سوال که علت کنار رفتن صفتی، دبیر سابق سازمان لیگ چه بوده است، گفت: وی مسئولیت کمیته تیمهای ملی را نیز بر عهده دارند و آنطور که خودش اعلام کرده به دلیل مشغله کاری و برای اینکه بیشتر به تیمهای ملی برسد از دبیری سازمان لیگ کنار رفت.
 
خداپرست با بیان اینکه برگزاری تمامی مسابقات داخلی و خارجی تنیس زیر نظر سازمان لیگ است، درباره برنامه های پیش رو اظهار کرد: اکنون مسابقات پیشکسوتان را در حال برگزاری داریم، در ماه رمضان چندین مسابقه ماه رمضان در رده های سنی را پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه مسابقات بین المللی جوانان و آسیایی را نیز در پیش رو داریم.
 
میزبانی مسابقات بین المللی جوانان را پس از چند سال بر عهده داریم
 
دبیر سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام کرد: ما مهر ماه در اصفهان،میزبان مسابقات بین المللی جوانان زیر 18 سال هستیم که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی در این رده سنی چند سالی بود که در ایران برگزار نمی‌شد و از این جهت جوانان ما ضربه خوردند اما امسال این پیکارها در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.
 
رئیس فدراسیون، تاکید ویژه ای روی جوانان دارد
 
خداپرست گفت: رئیس فدراسیون تنیس در جلسه ای که برگزار کردیم تاکید ویژه ای داشتند که روی رده سنی جوانان تمرکز بیشتری داشته باشیم ومسابقات آنها هدفمند برگزار شود و طوری باشد که در مجامع بین المللی به بالاترین سطح برسیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته4 مسابقه بین المللی جوانان و 6 مسابقه بین‌المللی در رده پیشکسوتان در سال 2016 را در دستور کار قرار داده ایم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار