مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سینما روشن برای نخستین بار در کشور در شهرستان فلاورجان با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمائی کشور افتتاح می‌شود.

فردا سینما روشن فلاورجان افتتاح می‌شود
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در اصفهان با اشاره افتتاح سینمای روشن در فلاورجان اصفهان اظهار داشت: این طرح به‌صورت پایلوت در فلاورجان اصفهان صورت می‌گیرد و پس از آن در شهرستان‌های دیگر نیز اجرای می‌شود.
 
وی افزود: طرح سینمای روشن برای اقشار آسیب‌پذیر در راستای ترویج فرهنگی و استفاده از سینما در شهرستان‌هایی که دسترسی  به سینما ندارند و یا سینمای استاندارد ندارند اجرا می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با این طرح مردم با سینما ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند با توجه به اینکه مقوله سینما یکی از ابزارهای فرهنگی و هنری تاثیرگذار در جامعه است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح نیاز به زیرساخت‌های خاصی نیست و سالن‌هایی که مناسب برای اکران فیلم هستند مورد بازنگری و استفاده برای اکران فیلم قرار می‌گیرند.
 
حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: این طرح دائمی است و به این شکل نیست که تنها باری یک شهرستان در یک محدوده زمانی روی دهد و از این پس فیلم‌های روز د رشهرستان‌ها با این طرح برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.
 
حجت‌الاسلام ارزانی با اشاره به انتخاب فیلم‌های روز برای هر شهرستان گفت: انتخاب هر فیلم در هر شهرستان با توجه به فرهنگ بومی هر شهرستان انتخاب می‌شود که انتخاب آن توسط اعضای شورای فرهنگی هر شهرستان که امام جمعه شهرستان در راس آن قررا دارد صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: افتتاح طرح سینمای روشن روز یکشنبه 17 خرداد در شهرستان فلاورجان با حضور حجت الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور و هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/گ

برچسب ها: اصفهان ، سینما ، روشن ، فلاورجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.