سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد ادعای سرمربی پتروشیمی مبنی بر اهانت لیدرها را رد کرد و گفت: اگر توهینی صورت می‌گرفت ناظران تذکر می‌دادند.

اهانتی به تیم رقیب نکردیم!/حضور لیدرها‌ به جذابیت مسابقه اضافه کردحمید رضا صابری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: در دور برگشت فینال دانشگاه آزاد، برای اولین بار پای لیدرها را به سالن باز کرد و مانند تمام رشته‌های ورزشی آنها تنها به تشویق تیم ما مشغول شدند اما شنیده می‌شود که سرمربی پتروشیمی مدعی شده آنها باب توهین به رقیب را باز کرده‌اند که من این را نمی‌پذیرم.

 وی تصریح کرد: هیچ اهانتی به تیم رقیب نشده است زیرا اگر این اتفاق می‌افتاد، سرداوران و ناظران و مسئولان حاضر در سالن در مقابل بی احترامی تذکر می‌دادند که هیچ تذکری داده نشد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: پینگ‌پنگ‌ها عادت کرده‌اند چراغ خاموش مسابقه بدهند، از نظر من حضور لیدرها و تماشاگران در سالن به جذابیت مسابقه می‌افزاید ضمن اینکه باعث جذب دوربین‌های  صدا و سیما نیز خواهد شد زیرا می‌بینند که پینگ پنگ رشته پر هیجان و پر تماشاگری است جالب است پتروشیمی در ماهشهر هم تماشاگر نداشت در حالی که خیلی از آنها دوست داشتند ما برنده شویم.

آنالیز خوبی از مسابقه یاران پتروشیمی داشتیم

 صابری به برد نوروزی و عالمیان مقابل بازیکن چینی پتروشیمی اشاره کرد و در این رابطه گفت: افشین نوروزی و نوشاد عالمیان در حالی مقابل بازیکن چینی پتروشیمی به پیروزی دست یافتند که در دور رفت فینال 3. بر صفر مسابقه را واگذار کرده بودند ما آنالیز خوبی از مسابقه آنها داشتیم و نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم که منجر به پیروزی شد.

وی خاطر نشان کرد: بازیکن چینی در مصاحبه خود اعلام کرده بود که شلوغی سالن و آب و هوای تهران اجازه نداده که نتیجه بگیرد اما من این را قبول ندارم برای یک بازیکن حرفه‌ای این چیزها تفاوتی نباید داشته باشد.

دانشگاه آزاد متکی به نوشاد عالمیان نبود!

 سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اظهار کرد: در لیگ بیست و سوم تیم ما متکی به یک نفر نبود ما امسال مقابل پتروشمی بندر امام، چهار بار به پیروزی دست یافتیم ، سال گذشته هم که نوشاد را در اختیار نداشتیم، سه بار با آنها مساوی کردیم، این نشان می‌دهد که تیم آنها متکی به نوشاد عالمیان  بود و بدون حضور وی در این دوره از رقابت های لیگ یک مساوی هم  مقابل ما نگرفتند .

وی تصریح کرد: قهرمانی دانشگاه آزاد در لیگ بیست و سوم با اقتدار و بدون باخت بود ما تیم هم قسمی را در اختیار داشتیم و خوشحالیم که به هدف خود رسیدیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار