مربی تیم ملی تپانچه گفت: خرابی سلاح تیراندازی در مسابقات معمولا گریبانگیر تیر اندازان می‌شود.

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:‌ تیم ملی تپانچه در مسابقات آلمان در حد متوسط بود و نسبت به دوره قبل سیر صعودی نداشت.

وی افزود: با اینکه در تپانچه 25متر تمرین نداشتیم، با این حال رکوردهای تیراندازان در این بخش خیلی خرد بود و اعضای تیم ملی در این بخش نمره های بالایی کسب کردند و امیدواریم شرایط برای برگزاری تمرین در تپانچه 25متر فراهم شود.

مربی تیم ملی تپانچه ادامه داد: انتظار بیشتری از تیم تپانچه داشتم،‌طبق تمرینات در اردوها انتظار رکوردهای بهتری بود اما این طور نشد.

خدابنده‌لو اشاره کرد: در مسابقات آلمان طبق معمول همیشگی خرابی سلاح بچه‌ها باز هم مشکل ساز شد و تیم ملی و تجهیزات مناسبی در اختیار نداشت اگر سلاح بچه‌ها سالم بود و حداقل انتظارات را بر آورده می‌کردند.

وی ادامه داد: ‌با توجه به امکانات و محدودیت اردوها حد وضعیت تیم تپانچه راضی کننده بود، تمرینات ما نسبت به رقبای ما خیلی محدود و امکانات ملی پوشان ما نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین است اما با این حال تیراندازان ما در رقابت با حریفان کم کاری نکردند.

خدابنده‌لو افزود: محمد احمدی هم در تپانچه 50 متر و هم در 10 متر عالی بود حتی یکی از تیراندازان سارا میرابی که تازه کار بود رکورد بسیار خوبی ثبت کرد و بهناز غلامی نیز در تپانچه 25 متر بانوان امتیاز قابل توجهی به دست آورد.

مربی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: ‌اعضای تیم ملی تپانچه بادی یک روز قبل از مسابقات با مشکل تجهیزات مواجه شدند که اگر این اتفاق نمی‌افتاد رکوردهای بهتری  جابجا می‌شد.

وی گفت: وضعیت تیم تپانچه رو به رشد است و هر روز استعدادهایی در این بخش ظاهر می‌شود با اینکه نسبت به دو سال قبل تیم تپانجه برای مسابقات اعزام نمی‌شد اما ملی پوشان با عملکردشان اعتماد مسئولین را جلب کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار