فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: تامین امنیت نباید تنها بر عهده پلیس باشد و مشاركت عمومی بستر ساز حركت به سمت امنیت پایدار است.

مشاركت عمومي بستر ساز حركت به سمت امنيت پايدار استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسین چناریان" گفت: نقش مردم در پیشرفت و ارتقا سطح امنیت استان بسیار حائز اهمیت است و پلیس در تامین امنیت جامعه باید زمینه های مشاركت مردم را فراهم كند.

سردار چناریان تصریح كرد: در صورتی كه مشاركت حداكثری مردم محقق شود امنیت پایدار و محیطی سرشار از آرامش و آسایش شكل خواهد گرفت.
وی بر نقش مردم در پیشگیری از وقوع جرایم تاكید كرد و افزود: رمز موفیت پلیس ، اجتماعی كردن فرهنگ پیشگیری در كاهش آسیب های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به لزوم مشاركت مردم و دستگاه های دولتی در تولید و تامین امنیت، خاطرنشان کرد: باید با همدلی و هم زبانی همه جانبه برای رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار تلاش كنیم چرا كه این مشاركت همه جانبه حجم پرونده های قضایی و انتظامی را كمتر خواهد كرد.

سردار چناریان نگاه پلیس كرمان به مقوله امنیت را نگاهی چند وجهی دانست و افزود: امنیت مساله ای جمعی و مبتنی بر مشاركت عمومی است و یك ارگان به تنهایی قادر به تولید آن نخواهد بود.

وی در پایان خطاب به مردم كرمان گفت: پلیس از مردم است و مردم نیز جز بدنه پلیس محسوب می شوند و ما این توقع را داریم كه مردم شریف كرمان همكاری خود را با پلیس بیشتر و بهتر از گذشته ادامه دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.