سانحه رانندگی در شهر آوج 10 کشته و مجروح برجای گذاشت.​


بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ ​به دنبال وقوع این سانحه رانندگی ،  ورودی این شهر دیشب برای ساعاتی به دلیل تجمع مردم ورود کامیون به منزل مسکونی /  10 کشته و مجروحمعترض مسدود شد.

در این حادثه ، یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه وارد یک منزل مسکونی شد و سه نفر را کشت .

این کامیون که با سرعت بالا وارد شهر شد پس از برخورد با 8 دستگاه خودرو شامل دو دستگاه تندر 90، تانکر حامل گاز، خودروی نیروی انتظامی، یک دستگاه وانت، دو دستگاه پراید و یک دستگاه پژو و طی 800 متر متوقف شد.

فرماندار آوج گفت: سه کشته این حادثه، راننده کامیون، سرنشین خودروی نیروی انتظامی و راننده وانت بار هستند.

به گفته موسوی 6 مصدوم این حادثه به مراکز درمانی رزن همدان و یک مجروح هم به بیمارستان تاکستان قزوین انتقال یافتند.

کارشناسان پلیس علت حادثه را نقص فنی کامیون در شیب ورودی به شهر، بریدن ترمز کامیون و ناتوانی راننده در کنترل سرعت وسیله نقلیه اعلام کردند.

شهر آوج از سمت جنوب، میدان ورودی ندارد و وسایل نقلیه با سرعت بالا وارد حریم شهر می شوند که همین موضوع عامل سوانح رانندگی در این شهر شده است.

به دنبال این حادثه مردم آوج ، ضمن اعتراض به تردد خودروهای سنگین از داخل شهر​، تجمع کردند و خواستار اصلاح هندسی معبر و احداث میدان ورودی مناسب شدند.​​

این طرح قرار بود تا پایان سال 93 عملیاتی شود اما تا کنون اقدامی برای آن انجام نشده است.​
این ​تجمع اعتراض آمیز  برای ساعاتی جاده رزن-تاکستان را با ترافیک سنگین مواجه کرد ، که  با تلاش عوامل انتظامی و امدادی، ترافیک روان و عادی شد.

معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار شهرستان آوج و عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی هم به دنبال وقوع حادثه در محل حضور یافتند و با هدایت تجمع کنندگان به مسجد این شهر، برای رسیدگی به این مشکل قول مساعد دادند.

شورای تامین استان هم در همین رابطه دیشب در آوج تشکیل جلسه داد وبه منظور اصلاح و بهسازی معابر و خیابان اصلی شهر آوج تصمیماتی اتخاذ کرد.

دو ماه پیش هم یک دستگاه تریلر ، وارد پیاده رو شهر آوج شد و به چند خودروی متوقف در حاشیه خیابان اصلی شهر خسارت زد.

شهر آوج در 115 کیلومتری جنوب غرب قزوین واقع شده است.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.