سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حدادی‌فر به خاطر یک سری گرفتاری که برایش بوجود آمده بود اردوی تیم ملی را ترک کرده و عذرخواهی هم کرده است.

شجاعی: حدادی‌فر به خاطر گرفتاری شخصی اردوی تیم ملی را ترک کرده است/ گل محمدی در ذوب آهن می‌ماندمصطفی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال سرویس ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت کنونی تیمش اظهار داشت: پس از کسب قهرمانی در جام حذفی که بدون شک آخرین بازی این فصل بود تیم در استراحت مطلق به سر می‌برد و مربیان این تیم در کلاس مربیگری که در تهران برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: تمرینات تیم در صورت شکل گیری مجدد و بستن دوباره ذوب‌آهن توسط کادر فنی آغاز خواهد شد.

شجاعی در مورد اینکه گل محمدی در تیم می‌ماند یا نه عنوان کرد: به طور حتم گل محمدی متعلق به ذوب اهن است و در این تیم می‌ماند و هنوز با تیم ذوب آهن قرارداد دارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه حدادی‌فر اردوی تیم ملی را ترک کرده است تصریح کرد: بدون شک حدادی‌فر یکی از بازیکنان خوب ما بوده است و به خاطر گرفتاری که داشته است اردوی تیم ملی ترک کرده و نسبت به این کار انجام داده عذر خواهی کرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه چه بازیکنی را جذب می‌کنید و در چه پستهایی اضافه کرد: تا کنون گل محمدی به ما برنامه نداده است و هیچ لیستی را اعلام نکرده است در صورت اعلام برای جذب بازیکن مورد نظر اقدام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در نظردارید پیام صادقیان را در تیم ذوب آهن به خدمت بگیرید افزود: تا کادر فنی برنامه ارایه ندهد نمی‌توانیم در مورد اینکه چه بازیکنی را جذب بکنیم اظهار نظر کنیم. بدون شک در مورد صادقیان هم این مطلب صدق می‌کند ما منتظر برنامه‌های گل محمدی هستیم و تا کنون برنامه‌ای را برای جذب هیچ بازیکنی ارایه نشده است.

شجاعی در مورد اردوهای ذوب اهن نیز بیان کرد: ما اردو خواهیم داشت و تیم را به اردو می‌بریم ولی با توجه به اینکه تیم در استراحت به سر می‌برد نمی‌توان زمان و مکان مشخصی را برای رفتن به اردو معلوم کرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمامی هدف ما موفقیت تیم فوتبال ذوب آهن بوده است و در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک کادر فنی تیم ذوب آهن قابلیت فراوانی دارد و با همکاری مدیریت کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن را به سوی موفقیتهای بیشتر سوق خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار