معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 از تجهیز سرپناه ایستگاه های اتوبوس خیابان پیروزی به سیستم روشنایی سولار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیروس میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 هدف از این اقدام را صرفه جويي در هزينه برق و افزايش زيبايي منظر شهري عنوان کرد و افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 13 اقدام به تجهیز ایستگاه های اتوبوس خیابان پیروزی به سیستم روشنایی سولار کرد.

وی اظهار داشت : کلیه سرپناه هاي ايستگاه اتوبوس در  خیابان پیروزی از جمله : خیابان پیروزی تقاطع خیابان اول نیروی هوایی، خ اول نیروی هوایی تقاطع مسعودیان،خیابان مسعودیان تقاطع 31/4 و همچنین خیابان بلال حبشی تقاطع مهرآور مجهز به چراغ هاي سولار(انرژي خورشيدي) مجهز شد.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 به نصب  تابلوهای هدایت ترافیکی در بزرگراه ها اشاره کرد و گفت : با  بازدید به عمل آمده از سطح محدوده ، نقاط فاقد تابلوهای ترافیکی شناسایی  و نصب تابلو در بزرگراه یاسینی ، شهید زین الدین ،شهید بابایی و همچنین پل 12 فروردین با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگ  ترافیک در سرای محله دهقان اضافه کرد : این معاونت ضمن برگزاری کلاس آموزشی فرهنگ ترافیک نسبت به توزیع اقلام آموزشی همچون کتاب، لوح آموزشی و ... در میان فراگیران اقدام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار