نمایشگاه ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان برپا می شود.

نمایشگاه ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معاون فرمانداری شهرستان آمل، درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل در خصوص تمهیدات انجام شده برای تأمین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان،گفت: اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در قالب طرح ضیافت تأمین می‌شود.

رسولی با بیان اینکه محصولات لبنی، گوشت و میوه عمده نیازمندی‌های مردم در ماه رمضان است، افزود: این نیازها به مانند سال‌های گذشته در قالب فروش‌های فوق‌العاده و نمایشگاه‌های ضیافت در تمامی نقاط و در بین عاملین توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: سهمیه های لازم بزودی از سوی سازمان جهادکشاورزی مازندران در خصوص کالاهای اساسی همچون گوشت، برنج و شکر به میزان لازم صورت اعلام خواهد شد و هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه طرح ویژه بازرسی و نظارت بر صنوف خدمت‌رسان آغاز می‌شود،گفت:گشت‌های مشترک با حضور بازرسین صنعت، معدن وتجارت،اتاق‌های اصناف،تعزیرات حکومتی،جهاد کشاورزی،فرمانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط با جدیت بیشتر نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

رسولی همچنین با ابراز نارضایتی از وضعیت پخت نان درشهرستان تصریح کرد: مردم از وضعیت نان بسیار ناراضی هستند و علیرغم همه تذکرات به نانوایان متاسفانه هنوز نان بدون کیفیت به مردم عرضه می شود.

وی گفت: اتحادیه نانوایان باید تمهیداتی را فراهم کنند تا نانوایانی که در امر پخت نان دقت دارند مورد تشویق قرار گیرند و با خاطیان برخورد شود.ونانوایان متخلف به رسانه ها اعلام تا به مردم معرفی شوند.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان با اشاره به نگرانی مردم از وضعیت افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر افزود: مدیریت جدید تاکسیرانی تاوان عدم مدیریت گذشته را می دهد که در سال گذشته علیرغم مصوبه شورای سازمان ، شورای اسلامی شهر و کمیته انطباق در خصوص افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال 93 استانداری مخالفت کرد.

رسولی افزود: متاسفانه به خوبی در گذشته به رانندگان تاکسی نرخ مصوب اعلام نشد و گرفتن نرخ کرایه بدون مصوبه بوده است.

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال 94 گفت: اگر همین نرخ رعایت شود رانندگان تاکسی باید پایین تر از نرخی که می گیرند از مردم دریافت کنند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: نمایشگاه ، ضیافت ، ماه ، رمضان ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.