کاروان پیشواز ماه مبارک رمضان با هدف ندای فرا رسیدن ماه رمضان و ایجاد نشاط و شادی از 23 الی 24 خرداد ماه در سطح شهر برنامه اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصفهان، مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بیان کرد: یک طرح پژوهشی که در شهر ها و کشورهای اسلامی انجام گرفته است به این نحو که برنامه هایی قبل، حین و بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شد که بررسی ها نشان داد برنامه های پیشواز بسیار بر شادابی و آمادگی ورود به این ماه تاثیر گذار بوده است.

صالح افزود: به همین منظور سال گذشته برنامه ای پیشوازی ماه مبارک رمضان به صورت امتحانی در سطح شهر اصفهان برگزار شد که هم با استقبال خوبی روبه رو شد و هم تاثیر مناسبی بر شهروندان داشت.

حسن زارع مسئول اجرای کاروان پیشواز ماه مبارک رمضان بیان کرد: این کاروان شامل 3 سوارکار اسب با لباس های سنتی، یک گروه نوازنده چاوش خوانی و گروه چاوش خوانی، خودرویی برای حمل دکور و مجریان برنامه، گروه رادیویی و نمایش است.

وی بیان کرد: این کاروان از روز 23 الی 26 خرداد ماه سال جاری از ساعت 18 تا 22در 4 مسیر شروع به حرکت می کند که در ابتدای مسیر اجرای برنامه و انتهای مسر هم جشنی را با اجرای آیتم های مختلف اجرا می کند.

قابل ذکر است روز شنبه 23 خرداد ماه مسیر کاروان میدان احمد باد، خیابان بزرگمهر، خیابان علامه امینی، باغ غدیر است.

روز یکشنبه 24 خرداد ماه کاروان پیشواز از میدان آزادی، خیابان چهارباغ بالا، سی و سه پل، پل فردوسی، روبه روی بنیاد شهید حرکت می کند.

کاروان پیشواز ماه مبارک رمضان روز دوشنبه 25 خرداد ماه از خیابان آتشگاه، خیابان شهید مظاهری، خیابان میرزا طاهر، پارک ناژوان حرکت دارد.

روز سه شنبه 26 خرداد ماه مسیر کاروان از میدان جمهوری اسلامی، خیابان رباط و پارک گل محمدی است. 

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کاروان ، پیشواز ، ماه ، رمضان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.