مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، ویژه برنامه‌های شبکه استانی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اهواز؛  مسلم رحیمی گفت: شبکه استانی خوزستان از 23 خرداد به پیشواز ماه مبارک رمضان خواهد رفت.

وی اظهار داشت : امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه‌های متعددی با موضوعات مختلفی همچون آداب و رسوم مردم خوزستان، ارتباط با ائمه جماعات و انعکاس برنامه‌های شهرستان‌ها در زمینه ماه مبارک رمضان برای مخاطبان این شبکه تولید و پخش می‌کند.

رحیمی با اشاره به اینکه انعکاس آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان و به تصویر کشیدن حال و هوای استان در شرف ورود به این ماه مبارک از جمله برنامه‌های این شبکه استانی است، تصریح کرد: برنامه‌های سحر رادیو و تلویزیون به صورت زنده طراحی شده است، همچنین برنامه‌های افطاری به صورت زنده و به دو زبان عربی و فارسی و پخش زنده شب‌های احیا و راهپیمای روز جهانی قدس از شبکه استانی و توجه ویژه به روزه روز اولی‌ها و مشاغل سخت در دستور کار است که برای مخاطبان در این ایام پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در ادامه از تولید و پخش جمع خوانی قرآن کریم در تمامی مراکز شهرستان‌ها به صورت زنده برای شهروندان خوزستانی خبر داد و افزود: یکی از کارهای جدید امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان در ماه مبارک رمضان تولید و پخش برنامه زنده سیمای قرآنی هر شهرستان با مشارکت فرمانداران و ائمه جماعات شهرستان‌ها به مدت 90 دقیقه  برای شهروندان خوزستانی است.

وی، همچنین بیان کرد :صداو سیما در حال آماده سازی و تهیه و تولید مستند علما و مفاخر استان خوزستان که در قید حیات نمی باشند، هستند، که  این مستندها در سحر ماه مبارک رمضان برای شهروندان استان پخش می‌شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین برنامه‌هایی با موضوعاتی همچون توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در ماه مبارک رمضان، احکام بازار، تجارت و ضروریات احکام در این ماه مبارک نیز برای مخاطبان شبکه استانی تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.