عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل عمده غرب تهران کم آبی است و این معضل کشاورزی این بخش از استان تهران را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ازرودهن، حسین گروسی در مورد معضل کم آبی در پایتخت گفت: سدهای تامین کننده آب تهران در این راستا در آستانه فقیر شدن قرار دارند و باید تدابیری ارزشی و کارشناسی اتخاذ شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بحران کم آبی در پایتخت جدی است و با عینک بحران باید به این قضیه نگاه کرد زیرا حوزه هایی مانند کشاورزی و محیط زیست نیز تحت تاثیر مستقیم این معضل قرار خواهند گرفت.

گروسی با تاکید بر اینکه مشکل عمده غرب تهران کم آبی است، اضافه کرد: این معضل کشاورزی در این بخش از استان تهران را به خطر خواهد انداخت و پیامد های آن از هم اکنون در سطح منطقه بروز پیدا کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: شهرستان‌های شرق تهران مانند شهرستان‌های پردیس و رودهن به شدت با اندوخته موجود در سد لتیان وابستگی دارند و اگر قطره ای از این منبع کاهش پیدا کند، مقدمه ای بزرگ برای برون بحران در این بخش از پایتخت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.