مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: استان کرمان از نظر آمار ثبت تعاونی‌ها در جایگاه هشتم کشور قرار گرفته و این رتبه با توجه به نرخ جمعیت استان بسیار مناسب است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان، رضا اسماعیلی با بیان این مطلب در دیدار صمیمانه با فعالان عرصه تعاون استان کرمان افزود : بر اساس جامعه آماری زیاد اعضای تعاونی از اتاق تعاون استان کرمان انتظار می رود فعالتر و مؤثر تر در مرکز استان کرمان و شهرستان‌های این استان پهناور فعالیت کند.

وی با تأکید بر اجرایی شدن راهبردهای هفت گانه تحول بخش تعاون در استان کرمان گفت : مبنای هر پیشرفتی؛ آموزش است و اتاق تعاون می تواند با بهره گیری از راه کارهای عملی نقش مؤثری را در ارتقای جایگاه آموزشی اعضای تعاونیها بر عهده گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار مناسب استان کرمان در بخش معادن ، کشاورزی و صنایع دستی تصریح کرد: تعاونیهای استان باید با برقراری تعامل سازنده با اداره روابط عمومی این اداره کل، چهره ای مناسب و در خور شان از فعالیتشان را به جامعه ارائه نمایند .

در ابتدای این دیدار سید معین هاشمی مدیر امور تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد تعاونی ها در استان گفت: هم اکنون 16 اتحادیه شرکت‌های تعاونی و 5 هزار و 800 شرکت تعاونی در حال بهره برداری در استان کرمان فعال هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرمایه ثبتی شرکتهای تعاونی استان حدود 200 میلیارد تومان است گفت: این شرکت‌ها توانسته اند 50 هزار فرصت شغلی ایجاد نمایند و خوشبختانه 170 شرکت تعاونی استان کرمان در سطح ملی فعال هستند.

آقای صابر نماینده اتاق تعاون استان کرمان هم در این جلسه با بیان اینکه اتاق تعاون استان کرمان 130 عضو دارد گفت: اتاق تعاون استان کرمان در بخش‌های؛ آموزش - مشاوره مالی و مالیاتی و داوری حل اختلاف بین شرکت‌های تعاونی فعالیت می کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رتبه ، هشتم ، ثبت ، تعاونی ، کشور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.