عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شد به مدت 3 سال کمک های مالی باشگاه بر عهده ما باشد.

سبک دست: تا سه سال استقلال را بی‌نیاز می‌کنمشاهرخ سبک دست در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه قرار است باشگاه استقلال را به مدت 3 سال اجاره کند اظهار داشت:‌ روزگذشته مذاکراتی با مدیر عامل باشگاه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتم. پس از بررسی های لازم نظر نهایی صادر شد و باید بگویم که تامین منابع مالی باشگاه استقلال به مدت 3 سال بر عهده ما خواهد بود و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شد ما در این 3 سال کل هزینه های باشگاه استقلال را پرداخت کنیم و از طرفی دیگر بستر اقتصادی در این مدت فعال شود تا بدهی جدیدی هم به بدهی ها اضافه نشود.
 
وی در خصوص افزایش 20 درصدی بودجه امسال استقلال افزود: به طور حتم افزایش بودجه خواهیم داشت چراکه هزینه های باشگاه  هم نسبت به تورمی که هر ساله وجود دارد،افزایش می‎یابد.
 
وی افزود: بازیکن، پیشکسوت یا سرمربی که متعلق به باشگاه استقلال هستند و مطالباتی از قبل دارند را با یک سیستمی که مورد تائید وزارت ورزش و جوانان باشد را تعریف خواهیم کرد تا این بدهی ها را هرچه سریعتر تسویه کنیم و اگر قرار باشد بدهی های گذشته، هر سال به سال دیگر اضافه شود مطمئن باشید که با مشکلات عدیده‎ای مواجه خواهیم شد و بهتر است راهکاری پیدا شود تا بدهی های گذشته برطرف گردد.
 
سبک دست بیان کرد: باشگاه فوتبال استقلال، باشگاه بزرگ و محبوب است و در کل قصد ندارم نظر شخصی در خصوص انتخاب تعدادی از اعضای هیات مدیره داشته باشم و بهتر است این مساله با هم فکری و  هماهنگی وزارت ورزش و جوانان صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
; کار را به کاردان باید سبرد
آخرین اخبار