رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تفکر فردی باعث حرکات ناشایست در عرصه ترافیک است.

حرکات ناشایست در عرصه ترافیک منشا تفکرات فردی است به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ،‌ در اختتامیه سومین  جشنواره آموزش‌های شهروندی ، فرهنگ و ترافیک مشکات اظهار کرد: همه ما بعنوان کاربر ترافیک در این حوزه اظهار نظر می‌کنیم اما زمانی که پشت فرمان می‌نشینیم شخصیت واقعی‌مان پدیدار می‌شود و در بعضی مواقع باعث ایجاد ترافیک می‌شویم.

وی در  ادامه بیان کرد: من اعتقاد دارم همه انسان‌ها دارای دو شخصیت هستند، یکی شخصیت نمایشی که در مجالس سعی می‌کنیم مبادی آداب رفتار کنیم و در نقصان از خود بروز نمی دهیم و در جایگاه دیگر شخصیت واقعی را در مقابل دوربین مخفی ظاهر می‌ کنیم.

سردار حسینی افزود: با همه احترامی که برای آموزش قائل هستم ولی ادعا می‌کنم مشکل ما در بحث ترافیک آموزش نیست، حتی یک مورد از تخلفات نیز به دلیل ناآگاهی نیست بلکه نتیجه یک تربیت اشتباه است . مشکل خیلی از افراد بدتربیتی است و به دلیل اینکه تفکر فردی به شدت بر تفکر جمعی غلبه کرده رانندگان در زمانی که پشت فرمان می‌نشینند تخلفاتی را از روی آگاهی انجام می دهند که این ثمره همان تفکر فردی است.

وی در ادامه بیان کرد: حتی در مهدکودک‌ها مربیان آموزشی تفکرات فردی را تا برگزاری مسابقات برای کودکان القا می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: خط سفید یک شاخص ، میزان و طرح نو برای اصلاح رفتار است .

* لغو جشنواره مشکات شایعه است

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این جشنواره گفت: جشنواره مشکات یک تلنگر است و ادامه این مسیر می‌بایست با همراهی رسانه‌ها و مردم ادامه داشته باشد .

وی در پایان افزود: این که شایعه شده جشنواره مشکات سال‌های بعد ادامه ندارد صحیح نیست ، و چهارمین و پنجمین و حتی ششمین جشنواره مشکات در سالهای آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار