23 هزار نفر اثر مرتبط با نوسازی بافت فرسوده در جشنواره مشکات 3، از شهروندان گردآوری و مورد استفاده قرار گرفت.

بهره‌مندی از 23 هزار اثر مردمی در جشنواره مشکات 3عبدالله فتح‌الهی مدیرعامل سازمان نوسازی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جلسات کمیته هماهنگی تبصره 43 در شهرداری اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده میان نمایندگان سازمان نوسازی و نمایندگان معاونت شهرسازی، برنامه‌ریزی و اداره املاک مناطق 7 تا 20 که دارای بافت فرسوده هستند، شرح عملیات پروژه‌های مربوطه با ردیف اعتباری و نیز اعتبار تبصره 43 مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت تأیید نمایندگان، به اداره کل برنامه و بودجه شهرداری اعلام و سپس به شهرداری مناطق ابلاغ شود.

وی افزود: ادارات اجتماعی و نوسازی به منظور ایجاد تعامل با نهاد متولی و شناسایی ظرفیت محلات و هماهنگی با شهروندان و در نهایت تسهیل امر نوسازی فعالیت می‌کند به طوری که در جشنواره مشکات دوره سوم، 23 هزار اثر مرتبط با نوسازی از شهروندان گردآوری شد.

عبدالهی با اشاره به رسانه مجازی، اجتماعی نوسازی ادامه داد: رسانه اجتماعی نوسازی محلات، به صورت مجازی و با هدف بازنمایی و شناسایی ابعاد و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات فعالیت می‌کند.

وی گفت: در این رسانه بر استفاده از ظرفیت اجتماعی و پیشینه تاریخی محلات و بهره‌مندی از دانش و تجارب بازیگران کلید‌ی محله به نوسازی محلات با بافت فرسوده با حفظ هویت آن تأکید می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار