«دندون طلا» در مراحل پایانی

سکانس‌های پایانی «دندون طلا» با بازی‌های حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، مهدی فخیم‌زاده و سیروس گرجستانی در حال فیلم‌برداری است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران مینی سریال «دندون طلا» به کارگردانی داود میر‌باقری مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و هم‌اکنون سکانس‌های پایانی با بازی حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، مهدی فخیم‌زاده و سیروس گرجستانی در حال فیلم‌برداری است.

تدوین هم زمان این پروژه توسط «بهزاد مصلح» انجام می‌شود.

در این مینی سریال که برای گروه شبکه خانگی تهیه می‌شود بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی و علی فتحعلی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است: نیّر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن در حلبی آبادهای حاشه شهر تهران و مشغول دوره‌ گردی و دست‌فروشی است او با پاسبانی به جرم سدمعبر کردن درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه می‌برد که پاتوق عده‌ای از لات و لوت‌های شهر است صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزل (ملقب به «دندون طلا») به نیّر پناه میدهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمت‌کشی نیّر خوشش می‌آید و نیّر نیز از جوانمردی و حق طلبی او. این آشنایی منجر به عشق آتشین شده که فرجامش بارداری نیّر است. قهوه‌چی بعد از آنی که عشقش فروکش کرده است پشیمان شده و منکر بچه می‌شود... نیّر وقتی با طینت ناپاک قنبر مواجه می‌شود تصمیم هولناکی می‌گیرد. او قصد دارد به کمک بچه‌ای که در شکم دارد از قهوه‌چی انتقام بگیرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار