تیم " یلدا" 4 ماه به صورت شبانه روزی زحمت کشیده و من از اعتماد داود میر باقری تشکر می کنم.

کاظم هژیر آزاد، بازیگر نقش "حاج رضا" در مجموعه "یلدا" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از سال 1363 در سریال های تلویزیونی بازی کردم و حدود 80 اثر تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارم.


وی با اشاره به حضور خود در مجموعه " یلدا" تصریح کرد: در تئاتر "دندان طلا" بازی می کردم که "داود میرباقری" آن کار را دید و بعد از آن مرا برای ایفای نقش در مجموعه های "مسافر ری"، مختارنامه" و " معصومیت از دست رفته" دعوت کرد.
این بازیگر در خصوص نقش خود اظهار داشت: "حاج رضا" بنا به دلایلی از "معین البکا" ( اسماعیل خلج) دلخور بوده و سال  ها خود را از خواندن تعزیه خوانی کنار می کشد.
وی ادامه داد: "ممدلی" تا قبل از مرگ خود به سراغ من آمده و اظهار پشیمانی از رفتار خود می‌کند و می خواهد که نوه هایش سنت تعزیه خوانی را ادامه دهند.
هژیر آزاد افزود: "معین البکا" به قهوه خانه من آمده و وصیت نامه "ممدلی" را به من می دهد که در این میان "علی"-" محمد رضا شریفی نیا" - دعوایی را راه می اندازد.
هژیر آزاد در خصوص نگارش خاص فیلمنامه "یلدا" گفت: فیلمنامه از قصه شیوا و زیبایی برخودار بوده و به طور کلی به روایت 2 خانواده شهرستانی و تهرانی می پردازد.
وی تصریح کرد: موضوع " یلدا" به نویسندگی آزاده محسنی و الهه میر باقری انجام شد و " داود میر باقری" بازنویسی نهایی و مشاوره این پروژه را بر عهده داشت.
وی با تشكر از برادران میرباقری تصریح کرد: از "حسن میر باقری" و "داود میر باقری" به دلیل تلاششان و اعتمادی که به من داشتند، نهایت سپاس را دارم.
این بازیگر با اشاره به فعالیت تیم "یلدا" در 4 ماه تصویر برداری گفت: همه اعضای تیم "یلدا" با تمام انرژی به صورت شبانه روزی زحمت کشیدند و جوانان و پیشکسوتان نیز به دور از هر گونه حاشیه به کار خود ادامه دادند.
وی با اشاره به زحمت های "داود میر باقری" خاطر نشان کرد: خوشبختانه " داود میر باقری" به دور از حاشیه کار می کند و همیشه در انتخاب بازیگران و پرورش خلاقیت آنها تمام تلاش خود را می کند.
وی در خصوص بازی "سحر افتاده" اظهار داشت: "یلدا" (سحر افتاده) اولین حضور خود را در این مجموعه داشت و با زحمت های "داود میر باقری" و " حسن میرباقری" باید بگویم که بازی زیبایی را از خود نشان داده است.
هژیر آزاد ابزار داشت: امیدوارم مجموعه " یلدا" با توجه به زحمت "داود میر باقری" و ساير اعضاي تيم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ص
برچسب ها: یلدا ، تلویزیون ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار