به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حسین مهری در جلسه بخش بندی بازار پست با اشاره به لزوم استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی اظهار داشت: تغییر نگرش به بازار و مشتریان یک ضرورت است و برای این منظور باید فرایندهای مربوطه بازنگری صورت گیرد.
مهری با اشاره به اینکه بازارهای جهانی به سمت عرضه کالا و خدمات گرایش دارد اظهار داشت: استمرار در عرضه خدمات متنوع به مشتریان به ویژه به نهادهای پولی و مالی در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه حفظ و نگهداری قراردادها را از انعقاد آن مهم تر برشمرد و بر ساده سازی و کاهش بروکراسی در انعقاد قراردادها، تجزیه و تحلیل آنها به صورت مستمر و امکان سنجی در این زمینه تاکید کرد.
وی با بیان این که شرکت پست به عنوان یک نهاد خدماتی همواره اصل مشتری مداری را مدنظر قرار داده است افزود: نگرش به فعالیت ها می بایست از منظر مشتری صورت گیرد.