دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در لرستان گفت: سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در لرستان برگزارمی‌شود.

برگزاری سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ مرادی با بیان اینکه برای جشنواره دوسالانه عکس بسیج دو موضوع طراحی‌شده است افزود: فعالیت فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان شامل فعالیت اجتماعی، خدمات‌رسانی اردوهای جهادی، تولید هدفمند سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت و ایثار ومقاومت یکی از موضوعات جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل فرم شرکت و ارسال تصاویر فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان امکان‌پذیر است، افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 مرداد 94 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی www.torfehhonar.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان از 31 شهریور تا 20 مهر در نگارخانه شهید هژبر اداره ارشاد اسلامی خرم‌آباد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مرادی بابیان اینکه همزمان با اختتامیه جشنواره دوسالانه بسیج نمایشگاهی نیز برپا می‌شود، گفت: 40 عکس برگزیده این جشنواره به نمایشگاه راه پیدا می‌کند.

مرادی با اشاره به اینکه انتخاب داوری آثار جشنواره در استان از یک تا 15 شهریور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره در 31 شهریور برگزار و از برگزیدگان با اهداء جوایزی تقدیر می‌شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.