مدیرعامل شرکت شهروند گفت: فروش فوق العاده شهروند از 20خرداد آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

آغاز فروش فوق العاده شهروند به ممناسبت ماه رمضانبه گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علوی مدیرعامل شرکت شهروند در نشست خبری که به مناسبت فروش فوق العاده ماه رمضان برگزار شد با بیان اینکه فروش فوق العاده این ماه از 20 خرداد آغاز می‌شود اظهار کرد: فروش تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد مشتریانی که به فروشگاه شهروند مراجعه کرده اند بالغ بر 2 میلیون نفر بوده است، تصریح کرد: امیدواریم این رقم به 3 میلیون نفر افزایش یابد.

علوی افزود: سال گذشته به بیش از سه هزار نفر افطاری داده شده که امسال این رقم به 5 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهروند با بیان اینکه در سال 93، 2 هزار و 600 قلم کالا شامل بارکد تخفیفات شده بودند و تخفیفات از 5 تا 35 درصد بوده است، گفت: امسال 4 هزار قلم کالا شامل بارکد تخفیفات می‌شوند و تخفیفات بین 5 تا 50 درصد خواهد بود.

وی اضافه کرد: در فروشگاه‌های شهروند، محصولات پروتئینی بین 5 تا 25 درصد، خواروبار بین 5 تا 50 درصد، لوازم آشپزخانه بین 5 تا 20 درصد و پوشاک شامل 5 تا 40 درصد تخفیف خواهند شد.

علوی تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری، 5 فروشگاه شهروند به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان از آمادگی لازم برخوردار خواهند بود.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به متوقف شدن فروش طلا در فروشگاه‌های شهروند، افزود: نوساناتی که در این امر وجود داشته، برطرف شده و به زودی فروش طلا را در فروشگاه‌های شهروند خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان مواد غذایی گرم در تعدادی از فروشگاه‌های شهروند توزیع خواهد شد.

علوی با بیان اینکه فروش فوق العاده برای تعدادی از فروشگاه‌های شهروند در نظر گرفته شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان تخفیفات ویژه‌ای برای این فروشگاه‌ها در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به صحبت‌های شهردار تهران در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند یاد آور شد: توسعه فروشگاه‌ها را در دستور کار جدی خود قرار داده و تصمیم داریم که فروشگاه‌های شهروند را به استان‌ها نیز انتقال دهیم.

وی در پایان تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از فروش محصولات خود را در بخش فروش مجازی بدست آوردیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار