سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: شخص محترم ورزش را می‌شناسم وی یک فرد علمی است که توانایی مدیریت ندارد.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بحث فساد در فوتبال اظهار داشت: گزارش‌های مربوط به بحث فساد در فوتبال را ندیده‌ام و بهتر است بعد از رویت در خصوص این مساله اظهار نظر کنم اما به نظر من آنچه را که سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی راجع به تعداد سفرهای کفاشیان مطرح کرده اشتباه بوده و فکر می‌کنم در اعلام تعداد سفرها اشتباهی صورت گرفته است اما به طور کلی با توجه به اینکه گزارشی به دست ما نرسیده نمی‌توانیم اظهار نظری درباره این موضوع داشته باشیم و البته باید ببنیم که دوستان ما با ارائه این گزارش‎ها چه تعریفی از فساد داشته‌اند ضمن اینکه باید بگویم درباره اینکه فساد در فوتبال وجود دارد یا نه باید حرف‌هایی در این میان به اثبات برسد و تا این مسائل اثبات نگردد نباید در رابطه با این موضوع صحبت کنیم. 
 
وی درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به نظر من وزارت ورزش‌وجوانان فعلی توانایی اداره ورزش و برنامه‌ریزی برای امورات ورزش کشور را ندارد و  باید بگویم که این موضوع، همانند سازی است که صدای آن چند سال دیگر درخواهد آمد. 
 
  همان طور که اکثر دوستان عنوان می‌کنند شخص گودرزی انسان سالمی است و نکته قابل توجه دیگری این خواهد بود که تحصیلات وی درخصوص ورزش می‌باشد و درسش را به خوبی بلد است اما به اعتقاد من گودرزی به دلیل اینکه سابقه مدیریت در ورزش را ندارد به همین خاطر ورزش را به درستی نمی‌شناسد و مجموعه‌ای که اطراف وی در حال کارکردن هستند نیز توانمندی چندانی ندارند و تمامی این مسائل در یک مسیر مشخص اثبات شده است. 
 
  سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس عنوان کرد: مدیریت یک بحث جدا از علم است که طبق شواهد گودرزی درباره این مساله اطلاعات لازم را دارد اما مدیریت یک بحث ذاتی هم دارد که من این موضوع را به هیچ عنوان در شخص گودرزی ندیدم و به طور کلی در چندین مرحله نیز امتحانش را به خوبی پس نداده است و از مواردی که گودرزی نتوانسته به خوبی از پس آن آید، بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که در ابتدا این واگذاری در اصل با تاخیر شروع شد و وی نتوانست محکم وارد این قضیه شود، بنابراین این واگذاری نتیجه خوبی را در پی نداشت که این مساله ضعف وزارت ورزش و جوانان را نشان می‌دهد. 
 
انتخابات و اتصاب‌های وزارت ورزش مشکوک است 
وی ادامه داد: از دیگر موضوعات ناموفقی که می‌توان از عملکردی گودرزی نام برد، بحث انتخابات فدراسیونها می‌باشد که اکثر این انتصاب‌هابا چالش روبرو بوده و به طور کلی در پرده ابهام قراردارد و به نظر من به شکلی مشکوک است و احساس می‌شود که انتخابات هدایت شده باشد. از دیگر نکات مورد توجه که شخص وزیر در آن ناموفق بوده بحث انتخابات مدیران استانی است که من فکر می‌کنم گودرزی تجربه و سابقه کافی در این زمینه ندارد و این طور که شواهد نشان می‌دهد توان مدیریت بالایی ندارد و تمامی این مسائل دست به دست داده و باعث می‌شود که اتفاقات خوبی در ورزش رقم نخورد. 
 
اجاره نباید جای واگذاری سرخابی‌ها را بگیرد 
 وی در خصوص بحث اجاره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: اجاره دادن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کار درستی نیست چرا که این دو باشگاه باید واگذار می‌شد چون بحث واگذاری برای سامان دهی سرخابی‌ها در نظر گرفته شده بود. 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال نزدیک به 100 سال فعالیت دارند اما در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که هیچ بنیان و اساسی بر آنها حکم‌فرمانیست و این مسائل برای دو باشگاه که میلیون‌ها هوادار دارد به هیچ وجه جالب نیست و در حال حاضر هواداران این دو تیم سردرگم هستند و بهتر بود که این دو باشگاه را به خانه می‌فرستادیم و کسی را پیدا می‌کردیم که حضانت آنها را قبول می‌کرد و تکلیف این دو تیم نهایی می‌شد. مطمئن باشید اگر این امر صورت می‌گرفت دیگر مجبور نبودیم که این دو تیم را به گونه صیغه‌ای واگذار کنیم تا به طور مجدد بعد از یک یا دو سال به مشکل برخوریم.  

رئیس جمهور منتخب مردم به وزارت ورزش کمک کند 
 وی درباره اینکه آیا موعد استیضاح وزیر ورزش و جوانان رسیده یا نه بیان کرد: در هر صورت برای استیضاح هر فردی باید مشورت دوستان دیگر نیز مورد ملاک قرار بگیرد زیرا برای هر چیزی نباید سریع دست به استیضاح بزنیم. اما ما به دولت توصیه می‌کنیم که وزارت ورزش و جوانان را از هر لحاظ تقویت کند و بهتر است رئیس جمهور منتخب مردم،فردی را برای تقویت وزارت ورزش و جوانان اعزام کند تا این وزارت بتواند ورزش کشور را به خوبی اداره کند. بهتر است رئیس جمهور منتخب مردم ایران با توجه به شرایط موجود، در این 4 سال فعلی که هیچ حداقل برای 4 سال پیش رو ،  پیگیری‎های لازم را انجام بدهد و مطمئن باشید اثرات مثبت و منفی ورزش 4 سال فعلی را در 4 سال آینده خواهیم دید و اگر وضع بخواهد به همین منوال باشد به طور حتم ورزش دچار آسیب شدید می‎گردد. 
 
حسینی در خصوص اتفاقات و حواشی تبریز و تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: به نظر من ایرادی در برگزاری دیدار دو تیم فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران وجود نداشت و به طور حتم حواشی ایجاد شده از سوی دوستان تراکتورسازی و بعضی از مسئولان مربوطه بوده که باعث شدند این اتفاقات رخ دهد و البته استاندار این شهر نیز کم تجربیگی کرد و نمایندگان مجلس آنها نیز نتوانست کارشناسانه عمل کند اما در هر صورت در یک بازی امکان دارد یک تیم ببرد و یا یک تیم ببازد اما نباید هرج و مرج یا آشفتگی راه بیفتد. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:تیم فوتبال تراکتورسازی تیم خوبی است و امسال در بازی مقابل نفت تهران باخت اما امیدواریم سال دیگر برنده شود و باید بگویم اگر تیمی در میدان ببازد نباید داد و بی‌داد در جامعه راه بیندازد. 
 
  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار