مدیر عامل تیم تراکتور سازی گفت: مشکلی برای ادامه کار در تراکتور سازی نیست ولی شایعات وجود دارد با این حال ما کار خود را انجام می‌دهیم و تاییدیه هیات مدیره را برای ادامه کار گرفتیم.

عباسی: برای ادامه کار مشکل نداریم/ لیست مازاد حق همه باشگاه‌ها استسعید عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما لیست تونی الویرا را تحویل گرفتیم و در پی جذب بازیکن هستیم، البته این لیست اولیه تونی است ولی بازیکنانی رادر لیست خود جای داده است تا تیمی قویتر روانه مسابقات فصل بعد کنیم.

وی در مورد لوسیانو ادینیهو گفت: مشکلی برای جذب این بازیکن وجود ندارد اما مایل است کارش را با ما ادامه دهد و ما هم از همکاری با او استفاده خواهیم کرد از این رو او فصل بعد هم مهاجم تراکتور سازی خواهد بود.

 عباسی با اشاره به اظهارات برخی بازیکنان که گویا در لیست فروش قرار دارند گفت: ما لیست فروش و مازاد اعلام نکردیم ولی این حق برای هر باشگاهی محفوظ است که بازیکنانی را که نمی‌خواهد در لیست مازاد قرار دهد تا به دیگر تیم‌ها بروند، ما هم اگر بازیکنی را نخواهیم این کار را خواهیم کرد چرا که این مربی است که بر اساس نیازش بازیکنان را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار