استاندار کردستان گفت: اراده و عزم مسوولان برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در کشور جدی است و نیاز به همکاری، تعامل و همراهی تمام دستگاه های مرتبط و مشارکت اجتماعی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در نشست با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در سنندج گفت: تقدیم بیش از 3 هزار و 700 شهید در راه مبارزه با این پدیده یکی از نشانه های مقابله و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد است.

وی افزود: مسائل و مشکلات اقتصادی و افسردگی در جامعه یکی از مهمترین دلایل روی آوری به مواد مخدر و اعتیاد است، و باید با عزم همگانی راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی اتخاذ شود.

استاندار کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت آگاه سازی و حساس سازی جامعه گفت: هر یک از رسانه ها اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات محلی کارکرد و مخاطبان خاصی دارند که باید از ظرفیت تمام بخش ها استفاده کرد.

زاهدی از نیروی انتظامی، شهرداری و فرمانداری سنندج خواست اماکن مخروبه به پاتوق معتادان را ابتدا شناسایی و بعد تعیین تکلیف کنند و در صورت نداشتن مالک، شهرداری آن را تبدیل به بوستان یا پارکینگ کند.

استاندار کردستان خواستار استفاده از ظرفیت مردم و تشکل های غیردولتی برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر شد و افزود: در صورت هدایت مردم می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی را در سطح جامعه کاهش داد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.