مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ازبرگزاری بیستمین جشنواره قرآن و عترت با حضور بیش از 120 نفر از کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان دراین دانشگاه خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  سید محی الدین سجادی در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: شرکت کنندگان آزمون بخش کتبی در بخش کارکنان و اساتید در رشته های ترجمه مفردات، آشنایی با مفاهیم قرآنی، احکام و سیره معصومین(ع) و احادیث و ادعیه در سالن مخزن دانشکده پزشکی به رقابت پرداختند .

 وی با بیان اینکه شرکت کنندگان آزمون بخش شفاهی کارکنان، اساتید و دانشجویان در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد،افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های تحقیق(قرائت)، ترتیل و حفظ به رقابت پرداختند.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به داوری بیستمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه اشاره کرد و گفت: آقایان ایرج باقری، علی اصغر فاطمی زاده، اسماعیل تمهیدی، حاج آقا باقری و خانمها ژاله حیدری مقدم و معصومه دوستی داوری این جشنواره را به عهده داشتند.

سجادی افزود: از برگزیدگان این آزمون که به مرحله کشوری راه پیدا می کنند نیز در ماه مبارک رمضان تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هر ساله در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در بخش‌های شفاهی، کتبی، بررسی کتاب و تدبر توسط مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.