مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 : خرید تضمینی گندم از کشاورزان رو به اتمام می باشد ومقدار خرید گندم در استان را بیش از 930 هزار تن اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار رضایت از عوامل خرید تضمینی گندمگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از خوزستان؛ عضو شورای خرید گندم داخلی کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد پرسنل خود در امر خرید تضمینی گندم و همچنین همکاری بانک کشاورزی که پس از 10 سال مجدداً پرداخت بهای گندم خریداری شده را بر عهده گرفته است گفت: در حال حاضر بيشترين مقدارخريدگندم مربوط به استان  خوزستان می باشد که این شرکت با تدابیری که اندیشید بخوبی توانست از عهده مسئولیت خود برآید و گندمی با افت بسیار پائین را جهت تهیه قوت مردم تحویل کارخانجات استان و سراسر کشور دهد.

حسین پور با بیان اینکه: خريدتضمینی گندم که یکی از مهمترین كالاهاي اساسی تولید داخلی می باشد  و به منظور حمایت از کشاورزان و تامین نیازهای مصرفی کشور این وظیفه بر عهده شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و شرکت های مناطق 14 گانه زیر مجموعه آن می باشد.

ایشان با بیان اینکه نیاز استان به گندم 600 تا 650 هزار تن می باشد که پس از تامین این مقدار ،گندم مازاد خریداری شده  به استان‌هایی که پتانسیل کشاورزی بالایی ندارند، صادر خواهد شد.

وی در پایان گفت: گندم مازاد استان معمولاً به استان هایی همچون تهران ، البرز، اراک ، قم ، زنجان ، اردبیل و آذربایجان شرقی وغربی و..اختصاص می یابد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: خوزستان ، خرید ، گندم ، رضایت ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.