رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در هفته جهاد کشاورزی 25 پروژه با اعتبار 104 میلیارد و 978 میلیون ریال با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ، یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ، افزود: این طرح‌ها شامل آب و خاک، آبیاری تحت فشار، صنایع تبدیلی و تکمیلی، کانالهای انتقال اب ،واحدهای صنعتی گوسفند دشتی ، واحدهای تولید بذر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های بخش کشاورزی برای 610 نفر در استان اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی افزود: دیدار با امام جمعه بجنورد و استاندار، گلباران مزار شهدا، سخنرانی یکی از مسئولان جهاد کشاورزی در نماز جمعه و رونمایی از دستاوردهای سازمان از جمله برنامه‌های هفته جهاد کشاورزی در استان است.

وی به برداشت غلات در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 3 هزار تن جو با قیمت تضمینی 920 تومان در استان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: خرید گندم نیز از چند روز گذشته در استان آغاز شده و تاکنون 530 تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ، برای تنظیم بازار در بازار اتحاد مجموعه باغ کشاورزی بجنورد، نمایشگاه ضیافت از 28 خرداد ماه سال جاری دایر و تا پایان ماه مبارک رمضان برپاست.

یوسفی با اشاره به اینکه هزارو 516 تن انواع کالاهای اساسی در این نمایشگاه توزیع می شود، گفت: 577 تن شکر، 575 تن برنج ، 330 تن گوشت منجمد مرغ و 33 تن گوشت قرمز در این نمایشگاه توزیع می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.