معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از فراخوان دهمین جشنواره تئاتر استان خبرداد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی ارشاد ، حسن عابدی افزود: دهمین جشنواره تئاتر استان امسال با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش مسابقه و پژوهشی تئاتر برگزار می شود، اظهار داشت: با عنایت به بخش نامه اداره کل هنرهای نمایشی"صرفا" آن دسته از گروه های تئاتر استان که در فاصله زمانی آذر ماه سال گذشته تا یک ماه قبل از برگزاری جشنواره استانی امسال نمایش های خود را به اجرای عموم گذاشته اند( حداقل بین 5 تا 15 اجرای عمومی) با تایید انجمن هنرهای نمایشی یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می توانند متقاضی حضور در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی باشند.

عابدی، شعار سال" همدلی، همزبانی، دولت و ملت " با نگاه ویژه به هنر انقلاب، فرهنگ بومی و آئینی خراسان شمالی، فرهنگ رضوی و آموزه های دینی و معظلات اجتماعی را از جمله محورهای بخش نمایش نامه نویسی عنوان کرد.

وی اظهار داشت:آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 تیرماه سال جاری و بازبینی آثار نمایشی نیمه اول شهریور ماه و برگزاری جشنواره نیز نیمه دوم شهریور ماه خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.