رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز با اشاره به اینکه در این کنگره 270 مقاله در شش پنل ارائه می‌شود گفت: این کنگره در جهت تقویت تخصص مسئولان صنعت نفت و نیز جهت بهبود فضای کسب و کار با استفاده از تکنولوژی‌های جدید برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره مهندسی نفت در جهت توانمندی متخصصان صنعت نفتمحمدعلی عمادی رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص چهارمین کنگره ملی مهندسی صنعت نفت گفت: یکی از موارد اصلی در اجرای این کنگره به کار گرفتن نیروهای ذیربط و ذی نفع در این مجموعه اعم از حوزه دانشگاه، صنعت، بخش خصوصی و شرکت ملی نفت است.

وی تصریح کرد: این کنفرانس در جهت تقویت مسئولین و توانمندی ایرانی و پشتیبانی و مشاوره در بهبود وضعیت آینده صنعت نفت با توجه به تکنولوژی‌های مربوط به صنعت است.

عمادی گفت: همه بازیگران به خصوص بیشترین افراد متخصص در حوزه صنعت نفت اعم از سرمایه گذاری مالی و اعتباری حضور دارند تا بتوانند یک هم‌افزایی بیشتری را برای توسعه فعالیت‌های صنعت نفت ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در این کنگره شش پنل تدوین شده که همه صاحبنظران در آن به ارائه راهکارهای اصولی خواهند پرداخت به طوری که 270 مقاله با بیش از 180 مقاله در حوزه صنعت نفت به صورت کاربردی و اصولی پرداخته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار