افزایش توان اقتصادی خانوار هدف مهم اجرای طرح توانمندسازی زنان روستایی است.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان قائم شهرگفت: بمنظور توانمند سازی زنان روستایی و در جهت اشتغالزایی مولد و پایدار، جلسه توجیهی صندوق حمایت از توسعه فعالیت های بخش کشاورزی زنان روستایی برگزار شد.

فرزین فرهادی با بیان اینکه شهرستان قائم شهر در تشکیل صندوق خرد زنان روستایی یکی از پیشروهای استان بوده افزود: هم اکنون 35 صندوق خرد زنان روستایی با عضویت هزار و 230 بهره بردار روستایی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه توسعه پایدار کشاورزی، خوداتکایی، افزایش توان اقتصادی خانوار و اشتغالزایی از اهداف مهم اجرای طرح توانمندسازی زنان روستایی است گفت: صندوق خرد زنان روستایی در تولید محصول سالم و عاری از سموم شیمیایی، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی محیط زیست و کمک به معیشت خانوار بهره بردار نقش بسیار مهمی دارد.

فرهادی افزود: در حال حاضر 9 صندوق خرد زنان روستایی شرایط احراز برای تشکیل هئیت موسس برای انجام امور مربوط به تشکیل صندوق توسعه روستایی را دارند که پس از تشریفات اداری تعدادی با اخذ بالاترین رای مامور پیگیری تشکیل صندوق توسعه روستایی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.