همزمان با دهه تکریم مساجد و غبار روبی بیش از 300 مسجد در شهرهای مختلف استان اردبیل غبارروبی و آماده میزبانی از میهمانان الهی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ اکبر قیامی اظهار داشت: در این دهه تلاش می‌کنیم تا مساجد شهرها و مناطق مختلف استان و همچنین امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برای میزبانی از میهمانان الهی در ضیافت عظیم رمضان آماده شود که در این ارتباط در فضایی کاملاً معنوی غبارروبی و پاکسازی فضای مساجد در حال انجام است.

وی افزود: در این زمینه هیئت امنای مساجد و همچنین جوانان و نوجوانان علاقه‌مند با اشتیاق تمام ورود کرده و تلاششان بر این است تا غبارروبی مساجد، آماده‌سازی این مکان‌ها برای حضور میهمانان الهی به بهترین شکل فراهم آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل شور و اشتیاق جوانان را در این حرکت بی‌نظیر مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: علاوه بر مساجد بیش از 40 مورد از امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و فضاهای معنوی که مردم در ماه مبارک رمضان در آن حاضر می‌شوند، آماده و مهیا می‌کنیم که انتظار می‌رود در فرصت یک هفته‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان در کنار آماده‌سازی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه در حد وسع و توان امکانات و تجهیزات به شکل مطلوب فراهم آید.

قیامی در ادامه بیان کرد: مومنان در کنار آماده‌سازی مساجد و غبارروبی این مکان‌ها باید دل خود را نیز از غبار کینه‌،‌ کدورت و برخی آلودگی‌های طول سال پاک و مبرا کنند تا بدون مشکل خاص به ماه مبارک رمضان ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.