مسئولان بدانند که ارکستر ملی و سمفونیک را نباید سیاسی کرد و موفقیت آن افتخاری برای خودشان است.

محمد معتمدی خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وقفه 6 ساله و آغاز کار ارکستر ملی گفت: مسئولان باید بدانند که ارکستر ملی و سمفونیک را نباید سیاسی کرد و موفقیت آن افتخاری برای خودشان است. 

وی ادامه داد: اولین اجرای من با آخرین اجرای فرهاد فخرالدینی همراه شد و این برای من بسیار ناراحت‌کننده بود، بعد از آن مدتی در ایران نبودم و از طریق پیامک دوستان متوجه شدم که وی مرا به ارکستر دعوت کرده است. 

معتمدی در رابطه با علت و میزان اشتیاقش برای حضور در ارکستر بیان کرد: از آنجایی‌ که بسیار مشتاق به حضور در ارکستر بودم به ایران آمدم و باید اولین اجرایمان در شأن فخرالدینی و در واقع یک بازگشت خوب باشد. 

وی از آینده ارکستر ملی و حضور خودش تصریح کرد: برای من این امری شخصی نبوده و در واقع ارکستر ملی، فرهنگ و تاریخ ماست و در مواقع بحرانی، مشکلات اقتصادی و حتی جنگ باید برقرار باشد، زیرا ارکستر ملی نماد نشاط ملی و زنده بودن و پویایی یک ملت است و هیچ دولتی نباید اجازه توقف آن را بدهد. 

معتمدی از رده سنی که برای ارکستر انتخاب شده گفت: تمام افراد پخته و باتجربه در این گروه هستند، که این پختگی شاید خیلی با سن آن‌ها به جهت جوان بودن تناسب نداشته باشد، اما ما به یک اعتدال رسیده‌ایم که به نظرم گروه را ایده‌آل کرده و حتی من به برگزارکنندگان و مسئولان پیشنهاد دادم که به افراد جدید و خوانندگان جوان فرصت اجرای حداقل یک قطعه را در کنسرت دهند تا چرخه جوان‌گرایی متوقف نشود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار