معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی بر لزوم آموزش پیمانکاران و مشاوران صنعت آب و برق تاکید کرد.

به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصاد باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، علی اکبر مهاجری در نشست شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان قم، با قدردانی از تلاش‌گران آب و برق این استان، اظهار داشت: شهر قم شهر ویژه و مقدسی است و خوشبختانه صنعت آب و برق استان قم از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش پیمانکاران و مشاوران بسیار مهم است و مجموعه صنعت آب و برق باید در انعقاد قرارداد پیش‌بینی لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت کنترل صلاحیت پیمانکاران صنعت آب و برق تاکید کرد و افزود: پیمانکاران و کارکنان آنها باید صلاحیت لازم را داشته باشند و این باید در مجموعه صنعت آب و برق کشور قانونمند شود.

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی در ادامه از بهره‌برداری برق پاک در قم قدردانی کرد و افزود: باید از این ظرفیت‌ها استفاده بیشتری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با موضوع نظارت دستگاه‌های توزیع برق و آب و فاضلاب کشور خاطرنشان ساخت: باید نظارت عمومی را تقویت کنیم و در این راستا حضور مردم بسیار راهگشا است.

مهاجری تصریح کرد: باید مردم را مطالبه‌گر خود بدانیم؛ وقتی مردم حساس شدند، نظارت عمومی خیلی بهتر از نظارت خودمان صورت می‌گیرد و بسیاری از مشکلات صنعت آب و برق حل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار