رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نیشابور گفت :با اجرای طرح مکانیزاسیون در واحدهای دام و طیوردرشهرستان نیشابور تولید این واحدها بیش از 50 درصد افزایش تولید یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛مهندس جعفر مسلمی افزود: با اجرای این طرح، ظرفیت واحد مرغداری از 326 هزار قطعه به بیش از570 هزار قطعه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های مکانیزاسیون در واحدهای دام و طیور از سالهای قبل آغاز شده گفت :یکی از اهداف مهم اجرای این طرح اصلاح ساختار واحد های مرغداریو نصب آخرین تجهیزات روز دنیا در تعداد زیادی از این واحد ها است.

رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نیشابور افزود : در انجام عملیات اصلاح ساختار واحدهای مرغداری، هیچ گونه افزایش بنا در واحد سطح انجام نشده وفقط با نصب تجهیزات لازم و اصلاح ظرفیت مرغداری ها صورت گرفته است.

رییس اداره تولیدات دامی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نیشابور گفت: این طرح که برپایه شناسایی نیاز طیور به اکسیژن در اثر جریان هوا بر خنک کنندگی طیور و کنترل گازهای مضر و انجام بهترین حالت آسایش طیور در دوران پرورش و رشد صورت می گیردکه ضمن صرفه جویی در مصرف آب، برق و سوخت، ظرفیت و بهره وری مرغداری ها را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دام ، طیور ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.