کرمانشاه؛

پیگیری اجرای طرح استان مجازی کشور در کرمانشاه

مدیرکل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری کرمانشاه با اشاره به شروع اجرای پایلوت طرح استان مجازی در کرمانشاه از دی ماه سال گذشته گفت: در حال حاضر کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف طرح در استانداری تشکیل و پیگیری اجرای آن با جدیت در استان دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ مرادی گفت: از مجموع 57 طرح‌ مشخص شده در راستای اجرای طرح استان مجازی، 25 طرح قرار است با همکاری بخش خصوص و به شیوه B.O.T انجام شود، بصورتیکه بخش خصوصی در زمینه اجرای طرح سرمایه گذاری کرده و طی مدتی که از قبل مشخص شده، پس از بهره برداری از مزایای پروژه استفاده کرده و هزینه‌ها و سود خود را از پروژه دریافت می‌کند و سپس آن را طی توافقی به بخش دولتی واگذار می‌کند.

وی با اشاره به زمانبندی 30 ماهه اجرای پروژه استان مجازی در کرمانشاه، گفت: در همین راستا قرار است در مردادماه امسال گردهمایی با عنوان "سرمایه گذاران فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) تحقق اولین استان مجازی" در کرمانشاه برگزار شود و سرمایه گذارانی ازداخل و خارج استان برای حضور در آن دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به طرح وزارت ارتباطات مبنی بر اتصال 25 هزار روستای کشور به اینترنت تا پایان سال گفت: خوشبختانه وزارت ارتباطات جهت پیشبرد هر چه سریعتر طرح استان مجازی، 1330 روستای استان کرمانشاه را در این طرح در اولویت قرار داده است.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.