سرمربی تیم فوتبال نفت تهران برای ادامه کار در این باشگاه خواستار جذب بازیکنان مطرح تامین منابع مالی و تسویه حساب با نفرات فصل قبل شده است.

جذب بازیکنان مطرح تامین منابع مالی و تسویهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در جلسه شب گذشته از مدیران این باشگاه شرایطی را طلب کرده که در صورت فراهم شدن آنها در چند روز آینده قرارخود را تمدید خواهد کرد.

خواسته‌هایی که منصوریان دارد انتظارات معقولی است که بی‌شک مهیا کردن آنها کار سختی نیست و در صورت آماده شدن شرایط پدیده این فصل فوتبال آسیا روزهای خوبی را درپیش خواهد داشت.

مهمترین شرط منصوریان برای تمدید قرارداد تامین منابع مالی برای رقابت در مقابل مدعیان آسیایی و حضور قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده است.

دومین خواسته این مربی از مدیران نفت تهران جذب چند بازیکن با تجربه و مطرح می‌باشد چرا که زردپوشان تهرانی علی‌رغم نمایش درخشان در طول فصل گذشته به دلیل جوانی و عدم تجربه لازم در حساس‌ترین بازیهای فصل نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند و جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال و جام حذفی را دو دستی به تیمهای اصفهانی پیشکش کردند.

سومین انتظار علی‌رضا منصوریان تسویه کامل با بازیکنان و کادر فنی بابت قرارداد فصل گذشته است چرا که این مربی بارها در مصاحبه‌هایی خود تاکید کرده که رقم قرارداد بازیکنان نفت مبلغ ناچیزی است و حال از منصور قنبرزاده می‌خواهد که از مدیران خوش نام فوتبال ایران درپرداخت پول اعضای زیر مجموعه‌اش است جواب زحمات کادر فنی و بازیکنان نفت را به شکل مطلوبی بدهد.

به هر حال باید به انتظار نشست و دید که آیا سرمربی موفق نفت تهران قرارداد خود را در روزهای آینده تمدید خواهد کرد یا این که این مربی با توافق نرسیدن با این باشگاه سرانجام به آرزوی خود مبنی بر هدایت استقلال خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار