مسئول آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آزمون دکتری این دانشگاه بسیار منظم و با استانداردهای سازمان سنجش و آموزش کشور و با کیفیت بسیار خوب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی طاهری میرقائد مشاور اجرایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور و مسئول آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه برگزاری این آزمون که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، درباره امنیت برگزاری آزمون مذکور و کیفیت آن اظهار داشت: شرایط دانشگاه عالی دفاع ملی برای برگزاری آزمون و پذیرش داوطلبین و روند آن بسیار منظم و در حد استانداردهای سازمان سنجش است. 
 
وی افزود: آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی به این استانداردها بسیار نزدیک است و همه اصول و ضوابط لازم از طرف برگزارکنندگان از لحاظ سیستم فیزیکی حاکم بر آزمون و سایر شرایط مانند شماره صندلی و فاصله و نور وجود دارد. 
 
طاهری تصریح کرد: ملاک‌های آغاز آزمون و پایان آن و کلیه مواردی که مدنظر سازمان سنجش آموزش کشور است، در آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی رعایت می‌شود. 
 
مسئول آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: یکی دیگر از نقاط قوت آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی، ملاک عمل درباره سوالات آزمون و قرنطینه است که در همان روز برگزاری آزمون در شرایطی با امنیت بسیار بالا در سالن شورا با همکاری کمیته‌های از قبل تعیین شده، طرح و بلافاصله اصلاح شده و به مرحله چاپ می‌رسد. 
 
وی خاطر نشان کرد: این موضوع نقطه قوتی است که نشان می‌دهد فاصله بین طرح سؤال و برگزاری آزمون در حداقل زمانی است که در میان آزمون‌های سراسر کشور رعایت شده، لذا بحث امنیت و کیفیت آزمون در سطح بالایی است. 
 
انتهای پیام/ 
 
 

برچسب ها: ملاک ، امنیت ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار