پیشکسوت کاراته گفت: حضورم در ورزشگاه هیچگونه ارتباط با رقابتهای انتخابی تیم ملی نداشت.

تا زمانی که آشوری در فدراسیون است، پایم را آنجا نمی‌گذارم!جمشید سلیمی پیشکسوت کاراته در گفتگو با خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعات اخیر که درباره حضور وی در ورزشگاه کبکانیان گفته شده بیان داشت: حضور من هیچگونه ارتباطی با رقابتهای انتخابی تیم ملی نداشت.

وی ادامه داد: روزی که رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان و امید همزمان در سالن ورزشی کبکانیان بود بنده از این موضوع کاملا بی‌اطلاع بودم. صابر عطایی طی تماسی که با من داشت از من خواست که برای قرار کاری به کبکانیان برم و من نیز برای ملاقات کاری به سالن کبکانیان رفتم و در همان جا متوجه رقابتهای انتخابی شدم.

وی ادامه داد: محسن آشوری با دیدن من نزد من آمد و کنار من نشست، اگر در جریان رقابتها و حضور آقایان در کبکانیان بودم به هیچ عنوان پایم را در ورزشگاه نمی‌گذاشتم.

سلیمی تصریح داشت: علیرضا سمندر پیشنهاد همکاری در فدراسیون را به من داده بود و من هم با صراحت تمام به وی گفتم که تا زمانی که محسن آشوری در فدراسیون فعالیت دارد به هیچ وجه کوچکترین همکاری را نخواهم داشت!

وی خاطر نشان کرد: من 50 سال سابقه فعالیت و حضور در کاراته را دارم و هرگز اجازه نمی‌دهم که از حضور من به نفع خود استفاده کنند، چرا که هیچ وجه اشتراکی با سیاست‌های آقایان ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار