یک بازیگر از اکران نشدن برخی فیلم‌ها و حمایت از پیشکسوت‌ها سخن گفت.

رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص اکران نشدن برخی فیلم‌ها گفت: وقتی مجوز ساخت فیلمی صادر می‌شود، سرمایه فیلم بعد از اکران عمومی در بخش خصوصی و دولتی باز می‌گردد. مردم فیلم را ببینند تا فیلم‌ساز برای ساخت فیلم بعدی خود دچار مشکل نشود، در غیر این‌ صورت در بخش دولتی بودجه مملکت و بیت‌المال از بین می‌رود و در بخش خصوصی حق‌الناس می‌شود.

وی افزود: اگر قرار است فیلمی پخش نشود، پس دلیل مجوز دادن به آن فیلم چیست؟ و دلیل پخش نشدن برخی فیلم‌ها را نمیدانم؟! پس باید ارزش فیلم و فیلم‌سازی حفظ شود.

ناجی در خصوص حمایت از پیشکسوت‌ها عنوان کرد: پیش از این در خصوص حمایت از پیشکسوت‌ها حرف می‌زدیم، ولی گوش شنوایی وجود نداشت، اما جدیداٌ آقای عظیمی اقداماتی دراین زمینه انجام داده که جای امیدواری دارد و امیدوارم حمایت‌ها بیشتر شده و این‌کار تداوم یابد.

گفتنی است، رضا ناجی در فیلم «نهنگ عنبر» که این روزها با وجود نداشتن سینماهای حوزه هنری فروش چشم گیری داشته، نقش آفرینی کرده است، همچنین درتله فیلمی با نام «سال‌های انتظار» به کارگردانی اشکان شاپوری نیز ایفای نقش کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار