مربی تیم ملی اسلالوم فدراسیون قاقرانی گفت: مسابقات جهانی لندن فرصتی برای آزمون و خطا و کسب تجربه در اختیار قایقرانان قرار می‌دهد.

مسعود خدایاری در گفتگو خبرنگار پایه آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:تاریخ 28 خرداد اردوی سوم ما در سال جدید آغاز می‌شود و  اردو را با دو ورزشکار امیر فتاح پور و مهدی کریمی برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای اردوی برون مرزی هنوز به نتیجه نرسیدیم و به این منظور باید مذاکراتی با رئیس فدراسیون انجام شود اما برای آمادگی قایقرانان، کشور اسلوونی را انتخاب کردیم زیرا این کشور، موقعیت خوبی برای تمرین ورزشکاران دارد.

خدایاری در ادامه بیان داشت: در گذشته هم اردوهای مختلفی در این کشور برگزار کرده بودیم و به همین علت اسلوونی برای تمرینات مناسب است.

خدایاری در خصوص مکان جدید اردوی داخلی اظهار داشت: اردوی تدارکاتی داخلی جدید ما به احتمال زیاد در تهران و رودخانه کرج برگزار می‌شود زیرا قصد داریم تا بتوانیم تجربیات مختلفی بدست آوریم.

خدایاری در ادامه تاکید کرد: البته برای حضور در مسابقات جهانی لندن حضور خواهیم داشت اما امکان پیروزی در این مسابقات خیلی ضعیف است و فقط به عنوان اینکه بتوانیم تجربه‌ای کسب کنیم حضور پیدا خواهیم کرد.

خدایاری در ادامه اظهار داشت: برای مسابقات جهانی لندن با دو قایقران اعزام خواهیم شد اما برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده که به میزبانی ژاپن برگزار می‎گردد با تیم کامل 6 نفره به مسابقات خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار