در حالی که خبرهایی در خصوص مصدومیت آرزو حکیمی بانوی قایقران کشورمان شنیده می شد، آسیب دیدگی وی جدی نیست.

آسیب دیدگی آرزو حکیمی جدی نیستبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به شایعاتی که در سایت‌های خبری مبنی بر مصدومیت مجدد آرزو حکیمی رایج شده بود،‌جویای احوالات این قایقران شدیم و متوجه شدیم که این آسیب دیدگی آنقدر جدی نبوده و حتی کسانی که در فدراسیون کار می کنند از این خبر کذب شگفت زده شدند.
 
امیر شقاقی: بین آرزو حکیمی و هدیه کاظمی در جاکارتا  رکوردگیری خواهیم کرد
 
نائب رئیس بانوان قایقرانی گفت: با حضور در ماده‌های 200 و 500 متر آب های آرام بین آرزو حکیمی و هدیه کاظمی 10 آبان ماه در جاکارتا رکوردگیری می کنیم.
 
حکیمی دو ماه از اردو‌های تدارکاتی خارج شده بود و به صورت جداگانه در شهرستان خودش تمرینات را ادامه می داد، هنگامی که به تمرینات ما در لهستان پیوست تمرینات را سنگین تر می کند که باعث آسیب دیدگی جزئی می شود و با فیزیوتراپی این مسئله بهبود خواهد یافت.
 
وی افزود: آرزو حکیمی قرار نیست که به کشور باز گردد و با چند جلسه فیزیوتراپی این مسئله حل می شود.
 
امیر شقاقی در ادامه تصریح کرد: هدیه کاظمی نیز سه ماه است که در چین مشغول ادامه تمرینات است و تا هنگام مسابقات جاکارتا این 2 نفر 8 آبان ماه به اندونزی می آیند، 10 آبان ماه یک رکوردگیری بین این دو انجام می شود تا نتایج و زمان‌های آنها و حضورشان در ماده‌ها را تعیین کند.
 
وی در خصوص ماده‌هایی که این قایقران در آن شرکت خواهند کرد یادآور شد: این دو قایقران در ماده‌های 200 و 500 متر تک نفره براساس رکوردگیری‌هایشان شرکت می کنند.
 
امیر شقاقی در خصوص تاریخ مسابقات تاکید کرد: مسابقات اندونزی جاکارتا 13 آبان برای بانوان آب های آرام برگزار می شود اما پاروزنان از 8 آبان در جاکارتا حضور خواهند داشت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار