یک عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد ایران تهدیدی بزرگ برای آمریکا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی شیکاگو سانتایمز، "تامی داکورث،" عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: "ایران تهدیدی واقعی برای آمریکا است."

داکورث در اظهاراتی در شیکاگو گفت: ایرانی‌ها به سناتورهای آمریکایی‌ به عنوان جمهوری‌خواه و یا دموکرات نگاه نمی کنند؛ بلکه به سناتورهای آمریکایی به عنوان افرادی می نگرند که آمریکا را تضعیف می‌کنند.

وی مدعی شد:"ایران یک تهدید واقعی برای آمریکا است و نباید اجازه داد که این کشور به تسلیحات اتمی برسد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Oman
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
توی آمریکا رسم هست که هر سناتوری که کفگیرش به ته دیگ می خورد می آید یک چیزی در مورد ایران می گوید به این ترتیب لابی های عربی-عبری یک پولی می دهند به او و مشکل مالیش تا حدودی رفع می شود. فکر کنم که این خانوم هم در غمار افراط کرده و الان داره جیبش را شارژ می کند.
Armenia
یک ایرانی
۱۳:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
ای امریکایی , ایرانی هیچ وقت برای خود دشمن تراشی نمی کند .ایرانی همیشه سعی می کند برای خود دوستی ایجاد کند. این شما ید که با بزرگ بینی خود در جهان ایرانی را دشمن فرض می کنید .
-
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
اگر به بمب اتم دست یابیم تمام دنیارابا خاک یکسان میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۰:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
ما بدون بدون تسلیحات اتمی هم برای شما کابوس هستیم.این ترسیدن شما ست که ایران را خطرناک نشان می دهد.اگر کمی شجاع باشین،کمی منطقی میشین و میفهمین که ایران منطقی است و این ترس شماست که منطق را از شما گرفته است.
آخرین اخبار