شهرداران عضو اتحادیه شهرداری های ضاحیه جنوبی کشور لبنان،‌پیشرفت ایران را پس از بازدید پروژه‌های شهری منطقه22 در اجرای برنامه‌های کلان علیرغم تحریم‌های موجود قابل توجه و ستایش برشمرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد سعید خنسا شهردار غبیری لبنان در بازدید از پروژه های مدیریت شهری در منطقه22 در روز گذشته جمعه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اظهار کرد: طی دفعاتی که به ایران آمده‌ایم، این کشور در حال پیشرفت دیده‌ام در همین خصوص عملکرد شهرداری تهران در توسعه خطوط مترو حمل و نقل همگانی قابل تقدیر است.

ابوخلیل تصریح کرد: پیش از سفر به ایران، لبنان را کشوری سرسبز دانسته اما اکنون معتقد است سرسبزی لبنان در مقابل طراوت و سرسبزی پایتخت ایران جلوه ندارد.

وی تاکید کرد: پروژه دریاچه آبشار بسیار زیباست و نشان از توانمندی اجراکنندگان دارد، دوست دارم همه پروژه‌های تهران را از نزدیک ببینم و از فضای سبز اجرا شده در تهران برای اجرا در کشور الگوبرداری کنیم.

زیاد واکد یکی دیگر از شهرداران مهمان منطقه22 که برای اولین بار به ایران سفر کرده بود افزود: فکر می‌کردم ایران کشوری منزوی و بسته باشد اما حالا می‌بینم که اصلا شبیه آنچه در تبلیغات غربی ها نشان داده می‌شود نیست، ایران کشوری باز و پویاست و امکانات موجود در آن نشان می‌دهد، تحریم‌ها هیچ تاثیری در پیشرفت این کشور نداشته و توانسته است به خوبی با موفقیت‌های سخت کنار بیاید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار