امام جمعه شهرستان آمل با اشاره به این که بعضی از ترسوها در داخل خیلی به مذاکرات خوشبین هستند گفت: سیاست های آمریکا همواره در مسیر خباثت، پلیدی و رفتار شیطانی است که باید بدانیم شیطان بزرگ ما را رها نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ حجت الاسلام رحمانی آملی در خطبه های نمازجمعه دیروز این شهرستان با بیان این که باید تلاش کنیم تا روز به روز بر تقوای ما افزوده شود که درجا زدن خطرناک است، گفت: اگر هر روز ما بهتر از دیروز نباشد ضرر کردیم که باید از زیبایی های دستگاه خلقت در مسیر تعالی خود بهره گیری کنیم.

وی با بیان این که انسان باید تلاش کند تا به دنبال امور مقدس برود و اگر انسان پاک باشد کسی با او کاری نداردافزود: خداوند متعال به کسی جفا نمی کند که همواره باید تلاش کنیم در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دین مبین اسلام گام برداریم.

امام جمعه شهرستان آمل تصریح کرد: عده ای وام های میلیاردی می گیرند که باید پرداخت کنند ولی می گویند یک طوری حل می شود که کدام نانجیب پشتیبان شما است که باید بدانید این ها حق الناس است و مدیران بانک ها و گیرندگان این وام های بدون ضابطه چگونه می خواهند در سرای آخرت پاسخگو باشند.

حجت الاسلام رحمانی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تیم مذاکره کننده ای باید احتیاط و دقت داشته و در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب گام بردارد، گفت: حرکت در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری ما را در مسیر عزت و عظمت قرار می دهد.

بگفته وی نسل کشی نسبت به مردم مظلوم یمن صورت می گیرد که نباید این گونه باشه که باید از خداوند متعال بخواهیم آن ها را نجات داده و جشن پیروزی خود را بگیرند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.