معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: در راستای تدابیر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا، نیروی زمینی آماده اجرای هرگونه مأموریت است و گروه‌های تکفیری مثل داعش برای ما عدد و رقمی به حساب نمی‌آیند.

با یک اشاره فرمانده کل قوا، آماده هر مأموریتی هستیم/ در محاسبات ما داعش عددی محسوب نمی‌شودامیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره دستاوردهای رزمایش اخیر نزاجا در اصفهان اظهار داشت: نیروی زمینی در راستای اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا عمده توجه خود را بر روی تقویت آمادگی‌های رزمی قرار داده که در این زمینه پیشرفت‌های قابل توجهی در این مولفه‌ها داشتیم.

وی افزود: ما آن قسمت از توانمندی‌هایمان را که قابلیت رسانه‌ای شدن دارد را در قالب رزمایش‌ها به نمایش می‌گذاریم که رزمایش اخیر بیت‌المقدس هم که در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد، در همین راستا بود. 
 
سرتیپ آراسته در خصوص تهدیدهای گروه‌های تکفیری نسبت به کشورمان اظهار داشت: نه به عنوان یک عضو نیروی زمینی ارتش، بلکه به عنوان یک کارشناس نظامی عرض می‌کنم، نزاجا در اوج آمادگی خود قرار دارد و زمانی که گروه‌های تکفیری را به عنوان دشمن در مقابل خود می‌بینیم و یک مقایسه و موازنه انجام می‌دهیم هیچ حسابی بر روی داعش باز نمی‌کنیم.
 
این کارشناس نظامی با بیان علت اقدامات داعش در سوریه و عراق عنوان داشت: اگر امروز در عراق و یا سوریه این بحران‌آفرینی‌ها توسط گروه‌های تکفیری صورت می‌گیرد، به دلیل شرایط خاص سیاسی و اوضاع آنجاست، اما نیروهای مسلح ایران اعم از عزیزان سپاه و ارتش با برنامه‌ریزی و محاسبات‌شان نشان دادند که هیچ حسابی بر روی داعش باز نمی‌کنند و اصلا آنها هیچ عدد و رقمی برای ما به حساب نمی‌آیند.
 
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در همین رابطه افزود: همانگونه که فرمانده محترم نیروی زمینی بارها در محضر مقام معظم فرماندهی کل قوا بارها آمادگی نیروی زمینی رادر همه عرصه‌ها اعلام کرده‌اند، ما هم به نوبه خوذ اعلام می‌کنیم که برای اجرای هر نوع ماموریت داخلی و خارجی با یک اشاره فرمانده معظم کل قوا آمادگی کامل داریم. 
 
وی در پایان با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح بر منطقه، خاطر نشان کرد: فقط در آن حدی که من بتوانم به آن اشاره کنم باید بگویم اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح تا آنجا که برای ما لازم باشد، در حد بسیار خوبی قرار دارد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین ن
۰۱:۵۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام ودرود برمقام عظمای ولایت وفرماندهی معظم کل قوا,درود بر دلیرمردان عرصه ایثاررزمندگان دلیرودرود بردلیرمردان وفرماندهانی که همیشه آمادگی وپادررکاب رهبری بودنشانرا به اثبات رسانده اند ,امیران وسردارانی که درظل توجهات ولی عصر عج وتحت اوامر رهبر همیشه آماده ی دفاع ازحریم کشوراسلامیمان هستند,رهبرا,ازشما یک اشاره وازمابه سردویدن,بنده وهمرزمان من هرچندکه پس ازسالیان متمادی درارتش حزب الله خدمت کرده وپادررکاب بوده ایم واکنون بازنشسته ایم اما تاجان وتوانی دربدن داریم پوتین ولباسمان آماده ی پوشیدن است,فقط منتظر یه اشاره ایم آقا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
سرباز ولایتم
سید ما تو اشاره کن
مرده باشم ندای هل من تورا بشنوم و لبیک نگویم
سربازتم آقا.
ما جوونا
سرباز و مجاهد سید علیم
اشاره ایی کن آقا سر و جان میدهم برات فرزند زهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
عالییییی
United States of America
کرامت بیاتی
۱۱:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده کل قوا ؛ از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۶:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
جانم فدای دینم ورهبرم وکشورم.......الهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار