معاون هماهنگ‌کننده نيروي زميني ارتش با اشاره به آمادگي کامل اين نيرو جهت برگزاري رزمايش مشترک ارتش و سپاه در آينده نزديک، گفت: زوج آمريکايي اسرائيلی، حتي توان پيشروي يک سانتي‌متري در خاک جمهوري اسلامي ايران را ندارند.

امير علي آراسته معاون هماهنگ‌کننده نيروي زميني ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، درباره رزمايش مشترک آمريکا به همراه 24 کشور در منطقه خليج فارس اظهار داشت:‌ آمريکا به دنبال قدرت‌نمايي پوچ در منطقه است.

وي ادامه داد: هدف آمريکا مشخص است و از مسيرهاي مختلف و به طرقي مختلف به دنبال عرض‌اندام در برابر رزمايش‌هاي صورت گرفته توسط نیروهای مسلح جمهوري اسلامي ايران در منطقه هستند.

امير آراسته با طبيعي خواندن رزمايش آمريکا در خليج فارس، تصريح کرد: اين مورد تهديدي براي ارتش و ساير نير‌وهاي مسلح محسوب نمي‌شود و مطمئن باشيد آمریکا هرگز به اهدافي که از نظر نظامي در ذهن خود تصوير کرده‌ نخواهد رسيد.

*زوج آمريکايي اسرائيلي توان پيشروي يک سانتي‌متري در خاک جمهوري اسلامي ايران را هم ندارند

وي تاکيد کرد: زوج آمريکا و اسرائيل حتي توان پيشروي يک سانتي‌متري را هم از نظر زميني در خاک جمهوري اسلامي ايران نخواهند داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نيروي زميني ارتش در پايان از آمادگي اين نيرو براي برگزاري رزمايش مشترک با سپاه پاسداران در آينده نزديک خبر داد.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
ظهور خیلی نزدیک است...
آخرین اخبار